KEMPEN CELIK DUIT INTERNET

Tuesday, May 11, 2010

AKU SEDANG MENUNGGU

Salam semua..harapnnya yang sudah sinngah..dan membaca tulisan saya...terhibur..dan mendapat santapan minda....yang ringan untuk direnungkan dan dijadikan sebahagian pengalaman pembacaan anda..ni tgh ddk depan laptop ..kat kedai makan...tunngu kwn sms atau call...sbb dia trn kl...dia mnta tlg amk dia selepasa dia melawat ayah dia di hospital...prob is hp saya kena bar..hahahhaa...cmne nk kontek...trpksa ku sms dia pakai sim card broadband maxis..anda semua tahu x brdband anda leh sms?some brdband leh call..jika dimskka ke dlm laptop..and ada sofware utk call out yg kena install n set dlm laptop u all..maxis ada sofware tu..provder lain x pasti..prob is now...kalau sy install..cmne nk cll pun..xd headphone yg ada mic tu..........waaaaaaaaaaaaaa..kwn aku balas le sms aku kt broadband aku ni..dh le kt selayang baru ni xd publick phone........mana aku nk cari..dh le bukan area umahku...hehehhee....sori ye u all bc bebelan sy ni heheheee.....

No comments:

Post a Comment